Najczęściej zadawane pytania

 

1. Gdzie mogę podejrzeć całą ankietę i wydrukować ją?

Ankieta nieaktywna do podglądu i wydruku roboczego jest dostępna tutaj:
http://pelnoprawni.kamilwisniowski.pl/ankieta-nieaktywna

2. Wysłałem ankietę przed zakończeniem wypełniania. Jak ją odblokować?

Wyślij maila z prośbą o odblokowanie ankiety na adres: ankieta_brpo@idn.org.pl

3. Chcielibyśmy dostać ankietę w pliku w formacie Worda lub Pdf`a

Ankieta jest tylko w formie formularza do wypełnia online. Jeśli istnieje konieczność podzielenia się pracą można udostępnić loginy i hasła upoważnionym pracownikom. Trzeba tylko uważać, żeby dwie osoby w tym samym czasie nie wypełniały tych samych pól ankiety

4. Wyświetla się komunikat błędny login lub hasło?

Spróbuj wkleić hasło, które otrzymałeś mailem od RPO i wpisz jako nazwę użytkownika nazwę swojej gminy (np. Opole-2) lub powiatu (np. Wołowski). Jeśli to nie pomoże zgłoś problem na mail ankieta_brpo@idn.org.pl

5. Strona z ankietą nie wyświetla się prawidłowo. Nie widać menu i polskich liter.

Zmień ustawienia przeglądarki na domyślne w Internet Explorerze lub spróbuj innej przeglądarki Firefoksa lub Chrome`a. Jeśli to nie pomaga – zrób zrzut z ekranu pokazujący błąd (klawisz PrtSc) i wyślij na mail ankieta_brpo@idn.org.pl

6. Jaki jest termin wypełnienia Ankiety?

30 września 2014r.

7. Co mamy zrobić, jeśli nie posiadamy niektórych informacji, bo nie dla wszystkich szkół jesteśmy organem prowadzącym?

Pozostaw pola nieuzupełnione. Ankieta została skierowana do gmin i powiatów. Każda JST odpowiada za wprowadzenie danych o szkołach, dla których jest organem prowadzącym.

8. Wskazówka do pytania E5 o rodzaj i liczbę specjalistów wspierających niepełnosprawne dzieci i młodzież:

Jeżeli, wskazany w pytaniu nauczyciel lub specjalista, obsługuje zespół szkół, to proszę wpisać taką osobę przy tej szkole, w które jest zatrudniona na ½ lub więcej etatu.